تماس با ما
پنج شنبه 9 فروردین 1403

آهن پلاس : براساس گزارش‌ها در روز گذشته قیمت روزانه آهن آلات در اکثر مبادی فروش ثبات قیمت داشته است البته می‌توان گفت تقریبا نیمی از شرکت‌ها محصولات خود را با کاهش قیمت عرضه کردند اما ظاهرا به تأثیر از افزایش قیمت دلار میل به ثبات قیمت اهن نیز افزایش یافت .

بازار ارز نیز در پی نوسانات مداوم نرخ دلار روز گذشته کمی افزایش پیدا کرد ، با اینکه چند روزی دلار در مرز ۳۰ هزار تومان تقریبا متوقف شده بود و تنها نوسانات جزئی در آن مشاهده می‌شد روز گذشته مجددا افزایش یافت ، به طوری که هر دلار آمریکا در بازار آزاد به قیمت ۳۰ هزار و ۲۰۰ تومان مبادله شد.
به گزارش اهن پلاس روز دوشنبه قیمت آهن به طور تقریبی در نیمی از شرکت‌ها کاهشی بود و در نیمی دیگر ثبات داشت اما تاحدودی کفه ثبات قیمت سنگین‌تر بود . با توجه به این که روز یکشنبه تمایل فروشندگان به کاهش قیمت بیشتر بود گویا روز دوشنبه به دلیل رشد قیمت ارز ، از کاهش قیمت روزانه اهن دست کشیدند .

به طوری که قیمت روز میلگرد در کنار ثبات قیمت در ۱۱ شرکت ، با کاهش ۵۰ الی ۲۰۰ تومانی در ۶ شرکت همراه بود. قیمت نبشی و ناودانی نیز به همین صورت بود و در کنار ثبات قیمت در غالب مبادی فروش ، بخشی از فروشندگان نیز حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان محصولات خود را کاهش دادند .
نیز تقریبا مانند سایر محصولات فولادی عمدتا ثابت اعلام شد اما در بخش کیلوفروشی شاهد کاهش ۲۰۰ تومانی این محصول بودیم ، همچنین در بخش شاخه‌ فروشی نیز سایزهای پرفروش تیر آهن با ۱۵ هزار تومان کاهش قیمت همراه بود است .

قیمت روز پروفیل و انواع لوله نیز عمدتا کاهش داشته اند به طوری که حدود ۲۰۰ الی ۳۰۰ تومان کاهش قیمت برای این محصولات ثبت شد . البته گفتنی است برخی شرکت‌ها نیز میل به ثبات داشتند از این رو تغییری در قیمت محصولات اعمال نکردند.

آغاز زمستان با بازار سرد آهن
دیگران نیز خوانده اند
کاهش قیمت فولاد در کوتاه مدت
کاهش قیمت فولاد در کوتاه مدت

آهن پلاس : در روز گذشته بازار ارز باز هم شاهد افزایش قیمت دلار بوده است به طوری که از همان ابتدای روز بنای رشد گذاشت و وارد کانال قیمتی ۲۹ هزار تومان شد و در پایان روز هم روی قیمت ۲۹ هزار و ۳۸۰ تومان به فروش رسید . با وجود رشد نرخ دلار […]

نحوه اجرای نبشی کشی ساختمان
نحوه اجرای نبشی کشی ساختمان

نبشی‌کشی ساختمان یکی از مراحل مهم و پایه و اساس یک ساختمان به حساب می‌آید. از این جهت مهم که بدون نبشی‌کشی احتمال تخریب ساختمان به مرور زمان وجود دارد که در نتیجه آن می‌تواند خسارت‌های مالی و جانی زیادی را به همراه آورد. البته در اصل نبشی‌کشی یکی از روش‌های شاسی‌کشی ساختمان است. شاسی‌کشی […]

آهن گران زیر سایه بورس کالا
آهن گران زیر سایه بورس کالا

آهن پلاس : قیمت روز فولاد در پایان هفته گذشته غالبا با ثبات و سردی همراه بود و بازار آهن رمق چندانی نداشت ، به طوری که فعالان این حوزه اکثرا در صدد بررسی اوضاع بازار و تأثیر عوامل مؤثر بر نرخ آهن آلات بودند، اگرچه به صورت انگشت شمار کاهش قیمت هم مشاهده میشد […]

از ابتدای هفته علاوه‌براینکه تقاضا و قیمت برخی محصولات به طور جزئی و محدود رشد داشته، موجب برخی تحرکات مثبت در بازارهای کالایی و مصالح ساختمانی نیز شده است. به نظر می‌رسد بخشی از تقاضا که در انتظار تعیین تکلیف مذاکرات برجام بود در حال ورود به بازار است آهن پلاس : روز گذشته در […]